God kväll.

Tog mig tiden att slumma igenom de mest populära svenska bloggarna för en stund sedan.Till min förvåning upptäckte jag att 75% av top-listans bloggar är fyllda utav orelevant, värdelös dynga.

Kan någon förklara för mig varför en stor del utav blogg.se användarna läser med ett leénde på läpparna om hur Lisa 16 kom fem minuter försent till sin gymnastik-lektion? Är det intressant?

Med tanke på att läsarna mest troligt inte känner ägaren av bloggen, så är det otroligt olustigt att tusentals personer verkligen bryr sig. Nåja.

Funderar lite på ifall detta skall bli en anonym blogg där jag kan posta mina ytterst kultiverade åsikter. Eller ifall jag ska ladda upp en bild på mig själv i varje inlägg. Sådant verkar ju gå hem hos er bloggare.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

sa vad far dig att tro att det ar mer spannande att lasa om hur javla irreterad du ar an om att Lisa kommer 5 min forsent till gymnasiken? ;)

haha. take care

2008-10-12 @ 16:58:59
Postat av: s

Jag är inte så förvånad att flera personer läser Lisas blogg, hon har massar med fb-vänner och en stor släkt som förmodligen är intresserade. Det som förvånar mig dock är att någon modelltjej har haft fler än 1 miljon besökare - även om dom inte är unika läsare.



Lycka till med din blogg!

2011-04-09 @ 21:51:13
URL: http://statusradsingel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0